Friday, September 30, 2005

Ny vagn igen!!!


Idag har vår vagn vi beställt kommit till butiken.
Så efter att Isac varit en kort sväng på dagis, Fhilip på ögonmottagningen (gick bara bra) så for vi till barnvagnsaffären.
Åh så fin den är vår nya vagn. Superbra att vår lilla får en egen liggdel och någon av storebröderna kan åka med brevid.
När jag nu hade vagnen att hålla mig i tog vi även en kort (mycket långsam)promenad in på H&M också, men sen hade jag så ont så det var bara att fara hem.
Båda småkillarna sov så sött och gott i bilen hem så väl hemma igen var de superpigga.
Men så lägligt så kom mormor och morfar på besök och stannad till sena kvällen.
När de båda små somnat och mormor och morfar åkt hem blev det popcorn och film mys.

Om min rygg, ja den är lika illa och jag blev sjukskriven helt efter besöket jag fick göra på akuten i går.
Dr sa att dt var bara vila och ta det lugnt som gällde fram till förlossningen och bara korta försiktia promenader om jag kunde.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home